កិច្ចតែការបង្រៀន គណិតវិទ្យាថ្នាក់ទី ៤ ការបូកលេខមានលក្ខណៈផ្ដុំ - Sakhan Um

ជោគជ័យផ្ដើមពីខ្លួនយើង

Wednesday, January 13, 2016

កិច្ចតែការបង្រៀន គណិតវិទ្យាថ្នាក់ទី ៤ ការបូកលេខមានលក្ខណៈផ្ដុំ

កិច្ចតែងការបង្រៀន
គណិតវិទ្យា ថ្នាក់ទី ៤
មេរៀនទី៣ លក្ខណៈផ្ដុំនៃវិធីបូក
សៀវភៅសិស្ស ទំព័រ ១៩ រយៈពេល ៤០ នាទី
-វត្ថុបំណង
            -សិស្សប្រាប់បានពីវិធីបូកមានលក្ខណៈផ្ដុំបានត្រឹមត្រូវ តាមរយៈបណ្ណលេខ។
            -សិស្សធ្វើប្រមាណវិធីបូកមានលក្ចណៈផ្តុំ បានត្រឹមត្រូវតាមរយៈបុគ្គល ក្រុម។
            -សិស្សចូលចិត្តធ្វើលំហាត់តាមការណែនាំរបស់គ្រូ។
-សម្ភារ
            បណ្ណលេខ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​សៀវភៅសិក្សាគោល
-ដំណឹកនាំការបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រូ
ខ្លឹមសារមេរៀន
សកម្មភាពសិស្ស

ជំហានទី១
-ពង្រឹងថ្នាក់
-វត្តមាន
-សណ្ដាប់ធ្នាប់ អនាម័យ




-គ្រូដាក់លំហាត់
ជំហានទី២
កែកិច្ចការចាស់
រំឭកមេរៀនចាស់
ទំនាក់ទំនងមេរៀនថ្មី
12+10+13=……



-អនុវត្ត

-ចែកបណ្ណលេខដល់ក្រុមសិស្ស
-ឲ្យសិស្សឡើងធ្វើប្រមាណវិធីនៅក្ដារខៀន
-តើល្បះលេខខាងលើមួយណាដែលងាយជាង
-តំណាងក្រុមយកបណ្ណលេខមកបិទលើក្ដារខៀន
-ពន្យល់ និងសួរសំណួរដើម្បីបង្កើតបញ្ញត្តិ
ជំហានទី៣
វិធីបូកមានលក្ខណៈផ្ដុំ
ក. 25+15+20=60
ខ. (25+15)+20=60
គ. 25+(15+20)=60
ឃ. (25+20)+15=60

វិធីបូកមានលក្ខណៈផ្ដុំ


-ពិនិត្យ
-សង្កេត តាមដាន ស្ដាប់



-តំណាងក្រុមឡើងបិទបណ្ណលេខ

-ស្ដាប់ និងឆ្លើយសំណួររបស់គ្រូ


-ឲ្យសិស្សបើកសៀវភៅមើលលំហាត់ និងធ្វើតាមក្រុម
-ធ្វើសំយោគ និងកែតម្រូវលទ្ធផលជារួម
ជំហានទី៤
ក. 15+20+10=
ខ. 20+30+16=
គ. 30+16+18+17=
ឃ. 22+32+18+20=


-ធ្វើលំហាត់តាមក្រុម
-ឡើងបង្ហាញលទ្ធផលនៅក្ដារខៀន

ណែនាំ និងផ្ដាំផ្ញើ
បណ្ណាំផ្ញើ
ដាក់លំហាត់សម្រាប់កិច្ចការផ្ទះ

កត់លំហាត់សម្រាប់កិច្ចការផ្ទះ

No comments:

Post a Comment