កិច្ចតែងការបង្រៀន
គណិតវិទ្យា ថ្នាក់ទី ៤
មេរៀនទី៣ លក្ខណៈផ្ដុំនៃវិធីបូក
សៀវភៅសិស្ស
ទំព័រ ១៩ រយៈពេល ៤០ នាទី
១-វត្ថុបំណង
-សិស្សប្រាប់បានពីវិធីបូកមានលក្ខណៈផ្ដុំបានត្រឹមត្រូវ
តាមរយៈបណ្ណលេខ។
-សិស្សធ្វើប្រមាណវិធីបូកមានលក្ចណៈផ្តុំ
បានត្រឹមត្រូវតាមរយៈបុគ្គល ក្រុម។
-សិស្សចូលចិត្តធ្វើលំហាត់តាមការណែនាំរបស់គ្រូ។
២-សម្ភារ
បណ្ណលេខ
សៀវភៅសិក្សាគោល
៣-ដំណឹកនាំការបង្រៀន
សកម្មភាពគ្រូ
|
ខ្លឹមសារមេរៀន
|
សកម្មភាពសិស្ស
|
ជំហានទី១
-ពង្រឹងថ្នាក់
-វត្តមាន
-សណ្ដាប់ធ្នាប់ អនាម័យ
|
||
-គ្រូដាក់លំហាត់
|
ជំហានទី២
កែកិច្ចការចាស់
រំឭកមេរៀនចាស់
ទំនាក់ទំនងមេរៀនថ្មី
12+10+13=……
|
-អនុវត្ត
|
-ចែកបណ្ណលេខដល់ក្រុមសិស្ស
-ឲ្យសិស្សឡើងធ្វើប្រមាណវិធីនៅក្ដារខៀន
-តើល្បះលេខខាងលើមួយណាដែលងាយជាង
-តំណាងក្រុមយកបណ្ណលេខមកបិទលើក្ដារខៀន
-ពន្យល់ និងសួរសំណួរដើម្បីបង្កើតបញ្ញត្តិ
|
ជំហានទី៣
វិធីបូកមានលក្ខណៈផ្ដុំ
ក. 25+15+20=60
ខ. (25+15)+20=60
គ. 25+(15+20)=60
ឃ. (25+20)+15=60
វិធីបូកមានលក្ខណៈផ្ដុំ
|
-ពិនិត្យ
-សង្កេត តាមដាន ស្ដាប់
-តំណាងក្រុមឡើងបិទបណ្ណលេខ
-ស្ដាប់ និងឆ្លើយសំណួររបស់គ្រូ
|
-ឲ្យសិស្សបើកសៀវភៅមើលលំហាត់ និងធ្វើតាមក្រុម
-ធ្វើសំយោគ និងកែតម្រូវលទ្ធផលជារួម
|
ជំហានទី៤
ក. 15+20+10=
ខ. 20+30+16=
គ. 30+16+18+17=
ឃ. 22+32+18+20=
|
-ធ្វើលំហាត់តាមក្រុម
-ឡើងបង្ហាញលទ្ធផលនៅក្ដារខៀន
|
ណែនាំ និងផ្ដាំផ្ញើ
|
បណ្ណាំផ្ញើ
ដាក់លំហាត់សម្រាប់កិច្ចការផ្ទះ
|
កត់លំហាត់សម្រាប់កិច្ចការផ្ទះ
|
No comments:
Post a Comment