ការបង្រៀនចំណោទនៃការចែកលេខ ៤
ខ្ទង់ និង ១ ខ្ទង់ គ្មានសំណល់
១. វត្ថុបំណង
K.
សិស្សមានសមត្ថភាពចែកលេខ ៤ ខ្ទង់ និង ១ ខ្ទង់ គ្មានសំណល់
បានត្រឹមត្រូវតាមរយៈការណែនាំរបស់គ្រូ។
S. សិស្សចែកលេខ
៤ខ្ទង់ និង ១ខ្ទង់ គ្មានសំណល់បានត្រឹមត្រូវ តាមរយៈការងារក្រុម។
A.សិស្សមានសមត្ថភាពចែកលេខ
៤ ខ្ទង់ និង ១ ខ្ទង់ បានត្រឹមត្រូវ នៅក្នុងជីវភាពជាក់ស្ដែង។
២. សម្ភារៈ
បណ្ណលេខ បណ្ណប្រមាណវិធី
៣. លំនាំនៃការបង្រៀន
-គ្រូឲ្យសិស្សអានខ្លឹមសារចំណោទ នៅក្នុងសៀវភៅសិក្សាគោល ថ្នាក់ទី ៤
ទំព័រ ៦១
-គ្រូហៅសិស្សម្នាក់មកក្ដារខៀន ដើម្បីយកបណ្ណលេខ រៀបជាល្បះលេខ
តាមខ្លឹមសារចំណោទដែលបានអាន
-គ្រូអានខ្លឹមសារចំណោទ
នៅក្នុងសៀវភៅសិក្សាគោល ថ្នាក់ទី ៤ ទំព័រ ៦១
-ឲ្យសិស្សបិទបណ្ណលេខ បង្កើតជាល្បះលេខ តាមខ្លឹមសារចំណោទ
-គ្រូកែលម្អការរៀបល្បះលេខ
- គ្រូណែនាំឲ្យសិស្សអនុវត្តការគណនា លើក្ដារឆ្នួន (ចម្លើយ ១ ៤៣៣)
- គ្រូណែនាំឲ្យសិស្សអនុវត្តការគណនា លើក្ដារឆ្នួន (ចម្លើយ ១ ៤៣៣)
គ្រូផ្ទៀងផ្ទាត់និងសំយោគ
-គ្រូពន្យល់ពីរបៀបចែកលេខ
-គ្រូពន្យល់ និង ណែនាំសិស្សឲ្យបង្កើតបញ្ញត្តិ
បញ្ញត្តិ
ការចែកលេខ
៤ ខ្ទង់ និង ១ខ្ទង់ គ្មានសំណល់ យើងត្រូវចែកលេខ បន្តបន្ទាប់ ដោយចាប់ផ្ដើមពី
ខ្ទង់ធំបំផុត។
-គ្រូដាក់លំហាត់ឲ្យសិស្សធ្វើតាមក្រុម
-ពិនិត្យ តាមដាន កែលម្អ និង សំយោគ នៅក្ដារខៀន
-ពិនិត្យ តាមដាន កែលម្អ និង សំយោគ នៅក្ដារខៀន
កិច្ចការផ្ទះ
-គណនាផលចែក ៤២១២ ៖ ២ =................ ៥២៦៤ ៖ ៤ =................
No comments:
Post a Comment